• 1400/08/26
  • - تعداد بازدید: 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان کوه چنار

آمادگی شبکه بهداشت کوه چنار در برابر بحرانها

.

برگزاری مانور مدیریت بحران در شبکه بهداشت و درمان.
 
به منظور آمادگی در برابر بلایا و همچنین ارتقاء آمادگی در انجام مانورهای پیش رو داخل و خارج سازمانی ، مانور دور میزی مدیریت کاهش خطر بلایا در شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
 
 
 
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ، رئیس شبکه ضمن راهبری روند این مانور، مراحل و عوامل مهم در مدیریت بحرانها را به طور کامل تشریح کرد.
 
مهندس خسرو شریف زاده گفت: برای اینکه بتوانیم بحرانها را مدیریت کنیم، نیاز است که 4 عامل اساسی { آمادگی - مقابله - باز سازی - بازتوانی }  را به طور کامل به مرحله اجرا در آوریم.
 
 
 
 او گفت لازمه  مهار هر نوع بحران رجوع به  EOP ملی می باشد به طوری که اجرای آن در هر سطح یا منطقه بحران زده نیازمند بومی سازی و تدوین EOP  متناسب با همان سطح یا منطقه می باشد. به طوری که در این خصوص  این برنامه در دانشگاه شیراز تحت عنوان برنامه پاسخ معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بلایا و فوریت ها  توسط تهیه کنندگان زیر تدوین گردیده وبا تدوین و بومی سازی آن، در هر بحرانی قابل استناد می باشد.
تهیه کنندگان : دکتر عبالرسول همتی - دکتر محمد جواد مرادیان - مهندس رضا کشاورز مویدی - مهندس پریسا پورکهنوجی.
 
 
 
 
 
 مهندس شریف زاده در پایان مهمترین مسئله پیش رو را انجام روند واکسیناسیون کووید 19 عنوان کرد و تغییر و بروز رسانی در راستای بهبود فرایند واکسیناسیون و طرح انطباق در انجام واکسیناسیون - راه اندازی و گسترش تیم های واکسیناسیون سیاری - عدم خطا در روند واکسیناسیون و ثبت کامل و دقیق واکسن را از مسائل عمده و مهم پیش رو برشمرد. 
 
پایان خبر/ 
 
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 50490
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید