اجرای پویش ملی سلامت دهان و دندان در شبکه بهداشت کوه چنار

مسئول واحد سلامت دهان و دندان شبکه بهداشت کوه چنار از اجرای پویش ملی سلامت دهان و دندان از 17 تا 19 اردیبهشت‌ماه با شعار جامعه جهانی دندانپزشکی با عنوان «دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم» همزمان با سراسر کشور در شهرستان خبر داد.

«فاطمه طاهری» با اشاره به روز شمار پویش سلامت دهان و دندان : ۱۷ اردیبهشت با شعار «دهان دریچه سلامت»، ۱۸ اردیبهشت با شعار «سلامت دهان و دندان، سلامت کودک » و ۱۹ اردیبهشت نیز با شعار «نقش سازمان‌های دولتی و نهادهای مردمی در سلامت دهان و دندان» هدف از این پویش ملی را افزایش آگاهی عمومی در زمینه سلامت دهان و دندان برشمرد.

در راستای اجرای این پویش برنامه های بهداشتی و آموزشی متنوعی در خصوص سلامتی دهان و دندان در سطوح مختلف اجرا شد. کارشناسان بهداشت دهان و دندان، دندانپزشکان، بهورزان و مراقبین سلامت در روزهای این پویش با حضور در مدارس و آموزش به دانش آموزان به معاینات دهان و دندان کودکان پرداختند. در بسیاری از مدارس نیز مسابقه نقاشی با موضوع پویش ملی سلامت دهان و دندان برگزار شده که با اهداء جوائز، از دانش آموزان منتخب تقدیر شد. در پایان «طاهری» از مشارکت دندانپزشکان و بهداشت کاران دهان و دندان و مراقبان سلامت و همچنین بهورزان در این طرح قدردانی کرد.

کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :