• 1399/08/07
  • - تعداد بازدید: 27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار

بازدید و پایش عملکردی توسط کارشناس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شبکه بهداشت و درمان کوه چنار

1399/08/06

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار،دکتر«فریبا مرادی»مسئول بیماری های غیر واگیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز به منظور بررسی و تحلیل،ارزیابی از مرکز منتخب نمونه گیری و واحدهای واگیر و غیرواگیر و همچنین از غربالگیری نوزادان بازدید بعمل آوردند.

 

دکتر مرادی در این بازدید اظهار داشت:هدف از این بازدیدها،نظارت بر نحوه ارائه خدمات و به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم است.وی افزود:ارائه خدمات با کیفیت بهداشتی به جمعیت پوشش منوط به شناسایی به موقع و رفع موانع موجود است که هدف از این بازدید و پایش میدانی تلاش در جهت مشارکت پرسنل و انجام مداخلات فنی در راستای ارتقاء سطح ارائه خدمات سلامت به مردم می باشد.

 

در ادامه دکتر مرادی،رهنمودها و راهکارهایی در جهت بهبود شاخص های فنی برنامه های مختلف در شهرستان کوه چنار عنوان کرد و خواستار نظارت،پایش مستمر و ارائه خدمات در سطوح محیطی از طرف کارشناسان ستادی شبکه بهداشت و درمان شد.

 

 مسئول ستاد گسترش شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان ستادی نیز با اظهار خشنودی از حضور دکتر مرادی مسئول بیماری های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی،این گونه بازدیدها را فرصتی جهت بازبینی نقاط ضعف و تلاش جهت بهبودی عملکرد کلیه واحدهای زیرمجموعه دانست.

 

دکتر مرادی در پایان بازدید از مرکزمنتخب نمونه گیری و گفتگو با مسئولین و همکاران ستادی شبکه بهداشت و درمان کوه چنار از تلاشها و خدمات پرسنل این مرکز حوزه سلامت تقدیر و قدردانی کرد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 31677
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید