• 1399/12/23
  • - تعداد بازدید: 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار

بازدید کارشناس بهداشت محیط از جایگاه های سوخت و پمپ بنزین ها جهت اجرایی دستورالعمل ها

1399/12/23

بازدید از جایگاههای سوخت و پمپ بنزین ها در راستای تشدید بازرسی ها در جهت اجرایی دستورالعمل در ایام نوروز و پیاده سازی پروتکل های تشدید دستورالعمل های بهداشتی در جایگاه های سوخت برای مقابله با کرونا

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار،مهندس«خسرو شریف زاده»رئیس شبکه بهداشت و درمان گفت:دستورالعمل های جدید برای رعایت پروتکل های بهداشتی صادر شده و با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا،نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت به منظور کنترل و رعایت دستورالعمل ها به شکل مستمر انجام می شود.

 

وی تاکید کرد:جایگاه های عرضه فراورده سوخت از مراکز خدماتی محسوب می شوند که ممنوعیت ورود ندارند و همه شهروندان و کارکنان جایگاه ها،لازم است،دستورالعمل های بهداشتی به شکل کامل در جایگاه ها رعایت شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کوه چنار تصریح کرد:در این بازدید رعایت دستورالعمل های پیشگیری از ابتلا و انتقال کرونا که شامل ضدعفونی تجهیزات در جایگاه های سوخت،استفاده از ماسک و دستکش توسط کارکنان و ارائه دستکش به مشتریان است مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی عنوان کرد:جهت افزایش سطح ایمنی،شهروندان در هنگام مراجعه به جایگاه های سوخت و پمپ بنزین تجهیزات لازم مانند دستکش و ماسک را به همراه داشته باشند و الزامات بهداشتی را رعایت کنند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 38416
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید