• 1399/09/16
  • - تعداد بازدید: 15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار

برگزاری جلسه درون بخشی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شبکه بهداشت و درمان کوه چنار

1399/09/16

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار،جلسه ای با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان،مسئولین مراکز جامع سلامت،پرستار،در سالن اجتماعات این شبکه،جلسه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار گردید.

 

در این جلسه مهندس «خسرو شریف زاده» رئیس شبکه بهداشت و درمان کوه چنار گفت:در راستای امر مهم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و دستورالعمل های طرح و مدیریت کنترل بیماری کرونا بر اساس مراقبت های محله محور در سطح شهرستان کوه چنار با اقدامات شبکه بهداشت و درمان و با همکاری مساعدت سپاه پاسداران و نیروی بسیج در موارد نظارتی،حمایتی و مراقبتی و شرح وظایف همکاران در این طرح مواردی مهمی را جهت اجرای این طرح بیان کرد.

 

او بیان کرد:همه ادارات و تمامی دستگاههای اجرایی،شهرداران،دهیاران،و اعضای شورای هم در این طرح ملی مشارکت فعال خواهند داشت.طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مشترک از سوی وزارت بهداشت وسازمان بسیج برای کنترل بهتر و مقابله با همه گیری کرونا در شهرستان اجرا خواهد شد.

 در ادامه جلسه بهروز جمشیدی مسئول کمیته آموزش و اطلاع رسانی در خصوص آموزش از طریق نرم افزار "هر خانه یک پایگاه سلامت"و استفاده از ظرفیت سفیران سلامت و رابطین،آموزشهای لازم ارائه نمود.
 
این طرح فرماندار هر شهرستان به عنوان فرمانده قرارگاه،فرمانده سپاه به عنوان فرمانده قرمانده عنلیات و رئیس شبکه بهداشت و درمان معاون قرارگاهفعالیت دارند و رئیس هلال احمر و شهردار عضو آن هستند.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 33553
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید