• 1399/07/30
  • - تعداد بازدید: 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار

برگزاری سومین جلسه توجیهی برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت

1399/07/30

واحد آموزش سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار در راستای اجرای برنامه هر خانه،یک پایگاه سلامت جلسه توجیهی ویژه مراقبین سلامت در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار،واحد آموزش سلامت این شبکه در سومین جلسه با هدف برنامه ریزی و پیشبرد اهداف برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت برگزار کرد.

 

مهندس«خسرو شریف زاده» رئیس شبکه بهداشت و درمان ضمن خوش آمد گویی به حاضرین گفت:برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت جدید برای افزایش مشارکت مردم در تامین سلامت خود و کنترل بر مولفه های اجتماعی موثر بر سلامتشان است و مشارکت در این برنامه مسولیت پذیری و اعتماد به نفس را در افراد افزایش می دهد.

 

وی در ادامه هدف اجرای برنامه مبتنی بر توانمند سازی فرد،خانواده و جامعه عنوان کرد و گفت:اجرای این برنامه به منظور تامین،حفظ و ارتقای سلامت در مراقبت از خود،همیاری و مشارکت جمعی است.

در ادامه «بهروز جمشیدی»کارشناس مسئول واحد آموزش سلامت شبکه بهداشت و درمان کوه چنار به اجزای مهم در اجرای برنامه که شامل تربیت سفیران سلامت خانواده و رابطان سلامت اشاره کرد و در این هدف از تربیت سفیر سلامت خانواده و رابطان سلامت است و بر ایجاد ارتباط بین سفیر سلامت خانواده،مراقب سلامت و شناسایی مشکلات سلامت در جامعه تاکید کرد.

 

وی در ادامه به وظایف محوله به پزشک،مراقب و تیم سلامت در سطوح خانه بهداشت،پایگاه سلامت و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری اشاره بر همکاری و همراهی سرپرستان،پزشکان و تیم سلامت در اجرای موفق برنامه تاکید کرد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 31363
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید