• 1399/07/05
  • - تعداد بازدید: 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار

تجلیل فرمانده سپاه و امام جمعه محترم و حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س)از مدافعان عرصه سلامت شهرستان کوه چنار

1399/07/05

آیین تجلیل از مدافعان عرصه سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار با حضور فرمانده سپاه پاسداران و امام جمعه محترم و حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س)شهرستان کوه چنار و جمعی از سپاهیان و مسئولین شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.

 
 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)شهرستان کوه چنار گفت:ایثار سربازان خط مقدم جنگ با ویروس کرونا یادآور خاطرات رشادت و ایثارگری های دوران دفاع مقدس است و به پشتیبانی و حمایت از عرصه سلامت،دست تک تک آنان را می بوسیم.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار،سرهنگ امیری افزود:هر تلاشی که در زمینه برقراری سلامت و تندرستی جامعه صورت می گیرد تلاش مقدس است که می توان آن را نصداق روشنی از اعمال نیک تلقی کرد.

سرهنگ امیری با اشاره به مفهوم کلیدی سلامت در همه عرصه های مختلف جامعه افزود:اصولا افراد سالم در جامعه محور توسعه و پیشرفت پایدار جامعه به شمار میرود.وی با بیان اینکه تلاش مدافعان سلامت در راه مبارزه با کرونا ستودنی است،عنوان کرد:شاهد جهاد مثال زدنی هستیم که توسط سفیدپوشان رقم میخورد که در سراسرکشور و با تقدیم جان خویش برای سلامت جامعه تلاش می کنند.

 
 

وی تصریح کرد:مدافعان سلامت از مدیران،پزشکان،متخصصان،پرستاران،کادر بهداشتی و حتی نیروهای خدماتی در فرآیندی دشوار در دوران کرونایی با تلاش مثال زدنی آنچه در توان داشتند برای حفظ سلامت جامعه سنگ تمام گذاشتند.

سرهنگ امیری فرمانده سپاه شهرستان کوه چنار خاطرنشان کرد:از تک تک برادران و خواهران که در عرصه سلامت با اخلاص و ایمان تلاش میکنند صمیمانه قدردانی میکنم و اعلام میکنم در این دفاع مقدس تا شکست نهایی ویروس کرونا در کنار شما و همراه شما هستیم.

در پایان «حجت الاسلام حسین انصاری» امام جمعه شهرستان از فداکاری و خدمات بی منت کادر پزشکی و پرستاران و مدافعان سلامت قدردانی کرد و گفت:تجلیل از مدافعان سلامت به خاطر فداکاری شبانه روزی آنها در کمک به بیماران ستودنی است.

 
 

وی ادامه داد:پرستاران و کادر درمانی همه سختی ها برای آرامش بخشیدن به بیماران و خانواده ها در شرایط خاص کرونایی تاکنون از هیچ کوششی دریغ نکرده اند بنابراین باید همواره مردم و مسئولین قدردان آنها باشند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 29848
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید