• 1399/12/18
  • - تعداد بازدید: 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار

جلسه همایش تجلیل از خیرین سلامت شهرستان کوه چناز

1399/12/18

مجمع خیرین شهرستان کوه چنار به دعوت رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار گرد هم جمع شدند.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار،روز سیزدهم اسفندماه99جلسه سلامت با حضور جمعی از خیرین،مسئولان شهر،فرماندار،امام جمعه،شورای شهر در مجتمع فرهنگی،مذهبی محمدرسول الله شهر قائمیه تشکیل شد.

 

در ابتدا مهندس«خسرو شریف زاده»رئیس شبکه بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به تمامی خیرین محترم گفت:بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیرین در رفع نیازهای بهداشت و درمان شهرستان علاوه بر رضای الهی و تاثیرات فراوان خود موجب اعتلای جو معنوی و ارتقای روح همبستگی و سرمایه اجتماعی خواهد شد در این ایام اخیر،خیرین محترم گام های موثری را در زمینه رفع بخشی از کمبودها و نیازهای بهداشتی،درمانی برداشته اند،لذا به پاس نیت و کمک خیرخواهانه خیرین،دست اندرکاران و همراهان و تمامی افراد،مراتب سپاس خود را ابراز داشته و از درگاه خداوند توفیق و قبولی اعمال صالح شما را مسئلت می کنم.

 

وی در همین ارتباط افزود:چیزی که در روند زندگی مهم است رشد و تعالی انسان و رسیدن به تکامل یعنی به خدا رسیدن و از خودگذشتن و ایثار و فداکاری است.

وی افزود:هدف از این تشکیل جلسه خیرین سلامت،فراهم کردن بستری مناسب برای تعامل پایدار و ارتباط خوب در راستای ایفای نقش موثر خیرین در کمک به نظام سلامت است و رسیدن به نیازمندان در مسیر الی الله،بستری مناسب برای رشد می باشد و خدا را شاکریم که در کنار چنین افراد و خیرین عزیز قرار گرفتیم.

 

در ادامه «علی علیزاده»فرماندار شهرستان کوه چنار گفت:هدف از این تشکیل مجمع خیرین نظم

 بهتر،جلوگیری از موازی کاری،ساماندهی فعالیت خیریه ها و تسهیل در جذب خیرین است و قطعا تشکیل این منشاءخدمات ارزنده خواهد شد.
 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام کشاورز امام جمعه موقت کوه چنار با خیر مقدم طی سخنان ازخیرین محترم تجلیل به عمل آورد با بیان اینکه در شرایط کنونی،همگی در معرض یک امتحان الهی قرار داریم و امیدواریم این حرکت خداپسندانه در سال های آینده نیز تداوم داشته باشد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 38238
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید