• 1400/12/23
  • - تعداد بازدید: 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان کوه چنار

حضور مسئولان حوزه های نیروی انسانی و امور مالی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شبکه بهداشت و درمان کوه چنار

.

مسئولان حوزه مالی و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به منظور رفع چالش ها و کمبودها و مشکلات پیش روی شبکه بهداشت و درمان کوه چنار، اقدام به جمع آوری اطلاعات لازم و مورد نیاز و تحلیل و بررسی آن  در حضور مسئولان شبکه بهداشت و درمان کوه چنار کردند.
 
 
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوه چنار، این روند طی یک نشست و پس از آن بازدید میدانی از بخشهای مختلف شبکه بهداشت و درمان صورت گرفت.
 
رییس شبکه بهداشت و درمان با اعلام این خبرگفت:   انتظار داریم این گونه بازدیدها باعث ارتقاع این مجموعه و رفع چالشهای آن در آینده ای نزدیک شود. 
 
 
 
مهندس خسرو شریف زاده ضمن بیان شرایط فعلی شبکه کوه چنار و ارائه اطلاعات خام و مورد نیاز برای تحلیل و بررسی توسط مسئولان دانشگاه شیراز گفت:   کمبود نیروی انسانی در شرایط فعلی جهت پیشبرد و تحقق اهداف سازمان شدیدا محسوس می باشد و نیاز است جاههای خالی سیستم با نیروهای مناسب و ثابت پر گردد.
 
مهندس شریف زاده همچنین خواستار استقلال کامل شبکه کوه چنار شد و بیان کرد در زمینه تکمیل و ایجاد حداقل زیرساخت جهت ادامه کار این مرکز نیازمند اقدام فوری می باشیم.
 
 
 
در ادامه، واحد حراست شبکه ضمن بیان مشکلات و رفع چالش ها و کمبودها ، از دیدگاه دلسوزانه خواستار اقدام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این راستا شد.
 
 پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 56711
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید