حضور پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه‌چنار در رزمایش دیدار 230 شهید و جانباز

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار در راستای گرامیداشت مقام والای شهدا و جانبازان، پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه‌چنار به سرپرستی دکتر علیرضا کلانتری، رئیس شبکه، در رزمایش معنوی دیدار با 230 شهید و جانباز شهرستان کوه‌چنار حضور یافتند. این برنامه با هماهنگی فرمانداری شهرستان و حضور جمع کثیری از مسئولان و روسای ادارات شهرستان، به همراه پرسنل محترم آن‌ها، در تاریخ 19 مهر ماه 1403 برگزار شد.
 
این مراسم از صبحگاه با حضور تمامی مسئولان ادارات و کارکنان آن‌ها در محل فرمانداری شهرستان آغاز شد. در بخش ابتدایی برنامه، سید محمود هاشمی، فرماندار شهرستان، ضمن خوشامدگویی به حاضرین، بر لزوم حفظ یاد و خاطره شهدا و جانبازان تأکید کرد. وی در سخنانی به نقش بی‌بدیل این عزیزان در حفظ امنیت و استقلال کشور اشاره کرد. در ادامه، امام جمعه محترم شهرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیم، با بیاناتی معنوی و ارزشمند، بر مقام والای شهدا و ضرورت تکریم خانواده‌های آن‌ها تأکید نمودند.
 
پس از پایان سخنرانی‌ها، مسئولان ادارات به همراه پرسنل خود، جهت دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان به مناطق مختلف شهرستان اعزام شدند. دکتر علیرضا کلانتری، رئیس شبکه بهداشت و درمان، به همراه جمعی از پرسنل، با حضور در منازل خانواده‌های چندین شهید و جانباز، از نزدیک با آن‌ها دیدار کردند. این دیدارها با هدف تجلیل از ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های این عزیزان و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد.
 
دکتر کلانتری در این دیدارها، ضمن ابراز احترام و قدردانی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، تأکید کرد که رشادت‌های این عزیزان همیشه در خاطر مردم و مسئولان باقی خواهد ماند. وی همچنین بر نقش مهم ایثارگران در تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی و اعتلای جامعه تأکید کرد و بیان داشت: «حفظ و انتقال ارزش‌های ایثار و شهادت به نسل‌های آینده، وظیفه‌ای خطیر است که ما باید آن را با تمام توان انجام دهیم.»
 
این رزمایش معنوی که با استقبال و همراهی گرم مسئولان و پرسنل ادارات مختلف شهرستان برگزار شد، فرصتی مغتنم برای تجلیل از مقام شامخ شهدا و جانبازان و ابراز همدلی با خانواده‌های آن‌ها بود. شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه‌چنار نیز همواره در راستای حفظ و پاسداشت ارزش‌های انقلاب و احترام به ایثارگران، قدم‌های مؤثری برداشته است و این حضور نیز در همین راستا قابل ارزیابی است.
پایان خبر
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید