• 1400/10/19
  • - تعداد بازدید: 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان کوه چنار

در شبکه بهداشت و درمان کوه چنار برگزار شد: نشست اقتصاد سلامت

.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوه چنار، جلسه هماهنگی با عنوان اقتصاد سلامت و برآورد هزینه ها و درآمدها در مکان شبکه بهداشت و درمان کوه چنار تشکیل شد.
 
رییس شبکه بهداشت و درمان در این باره گفت: این نشست در تاریخ 19/10/1400 در مکان شبکه بهداشت و با حضور مسئول ستاد گشترش شبکه - کارشناسان شبکه- رابط اقتصاد سلامت - حسابداری شبکه و بیمارستان برگزار شد.
 
 
 
مهندس خسرو شریف زاده  با بسط دادن این موضوع گفت: برآورد هزینه های تمام شده خدمات بهداشتی - درمانی، عامل اساسی در سیاست گذاری و انتخاب راهکارهای مناسب در ارائه خدمات بهداشتی - درمانی می باشد، به همین منظور مقرر گردید این پروژه را با همکاری ستاد شبکه بهداشت و درمان و رابط اقتصاد سلامت شهرستان، به انجام برسانیم.
 
مهندس خسرو شریف زاده گفت: برای دستیابی به این هدف، ریز داده های سازمان مورد نیاز می باشدو لازم است شیوه های جمع آوری داده ها اجرا گردد.
 
 
 
او گفت: لازمه  اینکه خروجی مناسبی در این برنامه داشته باشیم، این است که داده های استحصال شده دقیق باشد و همینطور از سوگیری های مختلف پرهیز شود. و همینطور مشخص گردد این شهرستان به اذای میزان هزینه تزریق شده، تا چه اندازه به هدف مورد نظر خود رسیده است.
 
او خاطر نشان کرد: با انجام این کار، به هدف تخصصی تر که همان ارتقاء شاخصهای بهداشتی می باشد دست خواهیم یافت.
 
رییس شبکه با جمع بندی مطالب مطرح شده در جلسه و در پایان گفت: در این طرح لازم است همه کارکنان در پیشبرد هرچه بهتر این طرح، همکاری لازم را داشته باشند.
او همچنین ، کارایی در اقتصاد بهداشت را در ارتباط مستقیم با سود دهی واحدهای شبکه بهداشت و درمان و کل مجموعه دانست و در این راه صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت مصرف در مجموعه را از ملزومات طرح بیان کرد.
 
پایان خبر/. 
 
 
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 53547
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید