• 1400/12/07
  • - تعداد بازدید: 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان کوه چنار

رییس گروه گسترش شبکه های بهداشتی درمانی مدیریت توسعه شبکه معاونت بهداشتی، از شبکه کوه چنار بازدید کرد

.

پایشگر ارشد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برنامه مدیریت و مقابله با کووید 19 (گام ششم) را در شبکه بهداشت و درمان کوه چنار مورد ارزیابی قرار داد.
 
 
 
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوه چنار، این ارزیابی و پایش با همراهی ریاست شبکه بهداشت و درمان- ستاد گسترش شبکه - واحد حراست و کارشناسان این شبکه انجام شد.
 
رییس شبکه بهداشت و درمان با اعلام  این خبر گفت:  چک لیست های برنامه مدیریت و مقابله با کووید 19 (گام ششم) درسه سطح  ستاد شهرستان ، مراکز منتخب درمان سر پایی و پایگاه های واکسیناسیون مورد  ارزیابی قرار گرفت .
 
مهندس خسرو شریف زاده گفت: این پایش که از ابتدای روز شنبه با حضور  رییس گروه گسترش شبکه های بهداشتی درمانی مدیریت توسعه شبکه معاونت بهداشتی  "دکتر علیرضا گودرزی" صورت گرفت، منجر به بررسی چک لیست ها و مستندات تهیه شده از سوی شبکه بهداشت و درمان شد.
 
طی این نشست که در ابتدای شروع بازدید انجام شد، واحدهای مختلف شبکه بهداشت و درمان ، گزارشات تفصیلی خود را به پایشگر ارشد ارائه کردند.
 
مهندس شریف زاده ادامه داد: پس از بررسی مستندات گام ششم، دکتر گودرزی به اتفاق تیم همراه از شبکه بهداشت، اقدام به بازدید از مرکز منتخب واکسیناسیون و پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 شهرستان کردند.
 
 
 
او افزود: پس از این پایشها، تیم مورد نظر اقدام به بررسی موقعیت زمین جهت استقرار یکی از مراکز تحت پوشش که برای  احداث در دست اقدام می باشد نمودند. به طوری که مقرر گردید مسئولان محلی آن روستا، در اولین فرصت، زمین مناسبی مطابق با ملزومات گسترش شبکه ها مشخص، و جهت احداث ساختمان مرکز بهداشتی درمانی ، شبکه بهداشت را مطلع نمایند.
 
 
پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 55840
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید