• 1400/04/07
  • - تعداد بازدید: 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان کوه چنار

سرپرست امور اداری و واحد سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان کوه چنار از مرکز واکسیناسیون کووید19 این شهر بازدید کرد

.

این بازدید با هدف اجرای مناسب و دقیق شیوه نامه بهداشتی برنامه واکسیناسیون کووید 19 انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوه چنار، سرپرست امور اداری و سلامت محیط ، در این بازدید یکی از راههای پیشگیری از ابتلا به کووید 19 را تزریق واکسن بیان کرد و گفت : هدف از ایمن سازی، حفاظت فرد و جامعه در برابر بیماری های قابل پیشگیری با واکسن است .
 
 
 
فرزاد الماسی گفت: با شروع نوبت دوم تزریق واکسن سینوفارم برای افراد سنین 65 سال و بالاتر، تیم های مختلف نظارتی شبکه بهداشت، موظف به نظارت مستمر در راستای به حداکثر رساندن کیفیت اجرای پروتکلهای پیشگیری از کرونا می باشند.
او گفت: نظارت دقیق بر اقدامات کنترلی – محیطی به طور دائم و تا زمان فعال بودن پایگاه های واکسیناسیون کووید 19 ادامه داشته و مهمترین اقدامات آنها: بهداشت تجهیزات و ابزار- بهداشت و حفاظت فردی کارکنان و مراجعین – مدیریت پسماند: { تفکیک – حمل و نقل – بی خطر سازی – و دفن بهداشتی } نظارت بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی –تهویه مطلوب فضاها می باشد.
 
 
 
همچنین او گفت: مسئول پایگاه واکسیناسیون کووید 19 که به طور دائم در آن مکان حضور دارد، می تواند نقش پررنگی در به هدف رسیدن این برنامه داشته باشد.
 
 
 
در آخر یوسف احمدی مسئول پایگاه واکسیناسیون کووید 19 گفت: در طول روند کار که از اعلام دانشگاه شیراز جهت تزریق واکسن شروع می شود و سپس اطلاع رسانی به مردم توسط مدافعان پرتلاش سلامت در شهر و روستا و فراخوان های عمومی تا مراجعه مردم به مراکز واکسیناسیون، ورود آنها را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی کنترل نموده و پس از تزریق واکسن به آنها و آموزش و توزیع بروشور و کاتالوگ های آموزشی، و اطمینان از عدم بروز عوارض واکسن، تا پایان کار، آنها را همراهی می کنیم. 
 
پایان خبر 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 43368
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید