• 1400/04/09
  • - تعداد بازدید: 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان کوه چنار

ناظر ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 کوه چنار بازدید کرد

.

این بازدید که با حضور هیئت همراه از شبکه بهداشت کوه چنار انجام شد، منجر به انعکاس بخشی از کمبودها و مشکلات شبکه بهداشت به مسئولان ستاد مرکزی دانشگاه شیراز گردید.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوه چنار، هیئت همراه شبکه بهداشت و درمان در ساعات اولیه این نظارت با  احد امیری ناظر ارشد دانشگاه شیراز، نشست برگزار کردند.
 
 
 
خسرو شریف زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوه چنار که هدایت این نظارت را بر عهده داشت گفت: انتظار داریم اهدافی که این گونه نظارت ها و نشست ها دنبال می کند، برای شبکه بهداشت و درمان این شهرستان مثمر ثمر واقع شود که در نهایت منجر به ارائه خدمات قوی تر به مردم این شهرستان گردد.
 
 
 
او گفت: انعکاس کمبودها و مشکلات شبکه بهداشت به سطح استان - اختصاص مبلغ 200 میلیون ریال جهت تجهیز مرکز واکسیناسیون - ارائه اسناد مربوطه به ناظر استانی - ارسال سهمیه یخچال مخصوص زیر 20 درجه سانتیگراد - رفع مشکلات مرکز واکسیناسیون { جابجایی پایگاه و اختصاص مکان جدید } از دستاوردهای مهمی ست که در این نظارت مقرر گردید عملی شود.
 
در ادامه، احد امیری و هیئت همراه شبکه بهداشت کوه چنار متشکل از مسئول ستاد گسترش شبکه ها و سرپرست بیماری های واگیر شبکه بهداشت و مهندس خسرو شریف زاده، از نزدیک پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 را بازدید کردند.
 
 
 پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 43469
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید