• 1400/10/13
  • - تعداد بازدید: 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان کوه چنار

نشست بصیرتی با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوه چنار به میزبانی شبکه بهداشت و درمان

.

به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همزمانی با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نشست بصیرتی در شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
 
 
 
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوه چنار، این یادواره طی پیامی از طرف ریاست شبکه بهداشت و درمان از قبل جهت حضور حداکثری کارکنان اجرا  شد.
 
در شروع نشست، رییس شبکه ضمن یادآوری ایام فاطمیه و همزمانی با شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، به موضوع تشکیل قرارگاه بسیج و سپاه و همکاری با شبکه بهداشت و درمان در زمینه مهار کووید 19 تاکید کرد و گفت:
 تلفیق شدن موضوع کرونا و طرح شهید سلیمانی در کنترل کووید 19 ، رشادت ها و ازخود گذشتگی های آن شهید بزرگوار را در اذهان تداعی می کند.
 
 
 
رییس شبکه بهداشت و درمان در این نشست در خصوص راهکارهای کنترل کووید 19 ( امیکرون) بحث و تبادل نظر کرد و گفت: ضرورت دارد برنامه های حفاظت فردی و واکسیناسیون در شهر و روستا بیش از پیش اجرا و ساعات کاری مرکز 16 ساعته جهت تست های کووید 19 بیشتر گردد.
 
او همچنین در خصوص تلاش برای ارتقاء و افزایش شاخص تزریق دوز سوم واکسیناسیون و تناسب صحیح نمودارهای شبکه بهداشت در زمینه واکسیناسیون کووید 19 در مقایسه با شبکه ها در سطح استان تاکید کرد.
 
 
 
 
در ادامه ، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان، ضمن گرامی داشت ایام فاطمیه، به انواع جهاد اشاره کرد و گفت:  همانگونه که در زمینه های مختلف جهاد، وجود دارد، در زمینه سلامت نیز جهاد پزشکی تعریف شده است و  سختی ها و موانع پیش روی آن را یادآور شد. 
 
او گفت: حرکت امام علی در شب لیله المبیت نیز نوعی جهاد بوده به طوری که ایشان با علم به اینکه با این کار به مقام شهادت نائل می شود دست به این کار زد و در ادامه به آیه ای از قرآن کریم در همین خصوص اشاره کرد.
 
 
 
در پایان رییس شبکه ضمن تشکر از حضور فرمانده ناحیه مقاومت در این نشست، و گرامی داشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، و ایام فاطمیه، از حاضرین در جلسه تشکر و قدر دانی کرد.
 
 
 
پایان خبر./ 
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 53078
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید