• 1401/09/02
  • - تعداد بازدید: 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان کوه چنار

یک واحد آزمایشگاه ( مرکزی ) بیماری های واگیر در کوه چنار افتتاح شد

.

 این واحد با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان - فرمانداری شهرستان - مدیریت بیمارستان - کارشناس بیماری های واگیر و سایر کارشناسان دست اندر کار از شبکه بهداشت و درمان به بهره برداری رسید.
 
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان، سرپرست شبکه با اعلام این خبر گفت:
 
 نظر به استقلال شبکه بهداشت و درمان کوه چنار از شبکه مادر، و لزوم شناسایی بیماران و پیشگیری از گسترش و شیوع بیماری های واگیر، این مرکز با هزینه ای بالغ بر 7000 میلیون ریال در یکی از مراکز خدمات جامع سلامت به آدرس قائمیه - جاده شیراز - روستای ملای انبار به بهره برداری رسید.
 
 
 دکتر « علی گره گشا» افزود، این مرکز به کل شهرستان با جعمیت 60000 نفر خدمات ارائه می دهد. و هدف از افتتاح آن، شناسایی - تشخیص - درمان و مراقبت از افراد درمعرض خطر بیماری های واگیر همچون سل - مالاریا - وبا - سالک و بیماری های منتقله از راه آب و غذا است. 
 
در ادامه کارشناس مسئول بیماریهای واگیر شبکه بهداشت و درمان ، در خصوص جزئیات این آزمایشگاه گفت: تجهیزات مورد استفاده در این مرکز شامل انکوباتور - میکروسکوپ - هود کلاس 2 - سیستم رایانه و چاپگر - اتوکلاو - یخچال جهت نگهداری نمونه ها می باشد.
 
 
گشتاسب اژدری در ادامه گفت: خدمات ارائه شده در این آزمایشگاه رایگان بوده و پس از تشیخیص قطعی بیماری، در مان آنها نیز به صورت رایگان صورت میگیرد.
 
پایان خبر 
 
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 69862
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید